Arı, paylaşımında Nevşehir’e olan sevgisinin ve sorumluluğunun ilk günkü heyecanla devam ettiğini belirterek, bundan sonraki süreçte şehre daha güçlü hizmet sunabilmek için çalışacaklarını söyledi.
Başkan Arı; "Bu şehre olan sevdamız da, bu şehre olan sorumluluğumuz da ilk günkü gibi… Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın Nevşehir’imize olan destekleriyle, şehrimiz için daha güçlü adımlar atacağımıza yürekten inanıyorum."
Başkan Arı: “Tek Gayemiz Nevşehir’e Hizmet Etmek”
Nevşehir halkının beklentilerine daha güçlü cevap verebilmenin öncelikleri olduğunu vurgulayan Arı, açıklamasını şu sözlerle sürdürdü:
"Tek gayemiz; Nevşehir’imize daha güçlü hizmet edebilmek, hemşehrilerimizin beklentilerine daha güçlü cevap verebilmektir. Rabbim birlik içinde, hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin." vurgusu yaptı.